ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.1.2021.IFSDrukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.1.2021.IFS

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Węgorzewo

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2021-01-05

Ogłoszono dnia: 2021-01-05

Termin składania dokumentów: 2021-01-18 09:00:00

Nr ogłoszenia: WO.2110.1.2021.IFS

Zlecający: Starosta Węgorzewski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe na kierunku gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia,  budownictwo, ochrona środowiska, administracja;
  2. udokumentowany staż pracy min. 3 lata;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  7. znajomość przepisów:
    • ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
    • ustawa 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
    • ustawa z dnia 26 marca 1982 r o scalaniu i wymianie gruntów;
    • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  8. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  9. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność i otwartość,
  2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  3. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  4. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Gospodarowanie zasobem nieruchomości powiatu i skarbu państwa, w tym m.in.:
    1.  ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargu nazbycie nieruchomości,
    2. przekazywanie nieruchomości w trwały zarząd, wygaszanie trwałego zarządu,
    3. naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu  użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, dzierżawy i najmu,
    4. prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność działek gruntu i działek pod budynkami osobie, która przekazała gospodarstwo rolne na rzecz skarbu państwa,
    5. podejmowania czynności związanych z regulacją prawną nieruchomości Skarbu Państwa.
  2. Prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów.
  3. Prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych.
  4. Prowadzenie spraw związanych z  udzielaniem informacji o realizacji uprawnień do rekompensaty za nieruchomości pozostawione na terenach należących do Polski do roku 1939, a w związku z wojną rozpoczętą w 1939 roku pozostających poza jej granicami.
  5. Prowadzenie postępowania wywłaszczeniowego i odszkodowawczego za nieruchomości.
  6. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, zwrotem odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennej oraz o rozliczeniach z tytułu zwrotu i terminach zwrotu.
  7. Prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości.
  8. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
  9. Wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie  nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstaniu znacznej szkody.
  10. Wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat;
  2. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż
    6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
  3. praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
  4. miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na niskim parterze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy,  podjazdów itp.);
  5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
    1.  wykształcenie,
    2. kwalifikacje i umiejętności,
    3. staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
    4. niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
    1. pełnej zdolności do czynności prawnych;
    2. korzystaniu z pełni praw publicznych;
    3. nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
    5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
    6. nieposzlakowanej opinii.
    *) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-01-18 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor w Wydziale Geodezji i Nieruchomości” należy składać w terminie do 18 stycznia 2021 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa (urna)lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo

VII. Informacje dodatkowe:

  1. terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
  4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/
 
                                                                                              

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony