Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, uruchomiło na na platformie e-PUAP: http://epuap.gov.pl Elektroniczną Skrzynkę Podawczą o adresie: /20p0ln3gh4/SkrytkaESP
Do składania dokumentów dotyczących tylko spraw związanych z wydawaniem praw jazdy oraz rejestracją pojazdów została uruchomiona na stronie internetowej https://www.esp.pwpw.pl/ Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca (ESP PiK).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (szczegółowe informacje o sposobie korzystania dostępne po połączeniu się z podanym adresem Elektronicznej Skrzynki Podawczej)
- Dostarczenie dokumentów do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Węgorzewie ul.3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pok. nr 12 (parter) na informatycznych nośnikach danych, które umożliwiają zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB
- Płyta CD-RW
Urzędowe poświadczenie odbioru zawiera pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
- Dokument doręczony do Starostwa za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zostanie poświadczony drogą elektroniczną na adres nadawcy elektronicznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
- Dokument doręczony do Starostwa na nośniku danych zostanie poświadczony poprzez zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru na tym samym nośniku danych z którego dostarczono dokument.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- Open document
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP, RAR
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-07-17 12:08:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-07-17 12:08:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-03-17 08:57:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9752 raz(y) |